قهرمانی بارسلونا در لالیگا 2012/2013

بارسلونا توانست قهرمان لالیگا در فصل 2012/2013 شود.


Eufòria al Calderón. FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB.


این قهرمانی رو به تمام بارسایی ها تبریک میگم.

چهار قهرمانی در پنج سال فوق العادست.






نظرات 3 + ارسال نظر
احمدرضا سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 14:23 http://fagatbarca.blogfa.com/

سلام
فکر نکنم منو یادت بیاد.ولی من تو رو یادمه!!همونی ام که ازت سوال می پرسیدم در مورد وبلاگ و عکس و فیلم و.... .
همون مدیر فقط بارسا.هی خدا.اومدم وبمو نگاه کردم واقعا بغضم گرفت... که چه خاطره هایی باهاش گذروندم.تمامی کسانی که لینکشون کرده بودم به یه طریقی دیگه آپ نمی کنند.حالا یه سایت زدم. اگه خواستی بیا توش.قبلش ایمیلت رو بفرست تو وبلاگم آدرس رو بهت بدم.
ادرس اولین وبلاگم رو لینک کردم تو هون وب/وبلاگ.
منتظرت هستم.

رضا جمعه 3 آبان 1392 ساعت 17:55 http://real-madrid-best.blogfa.com/

ای کلک تو هم وبلاگ داری؟؟؟؟!!!!:D

951 شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 14:30

میثم خیلی خری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد