کلیپ جالب " قدرت بدنی مسی "

این کلیپ زیبا و جالب ، قدرت بدنی خوب مسی رو به نمایش میذاره... اگر چه مسی جثه کوچیکی داره ، اما قدرت بدنی خوبی هم داره.



51 مگابایت / 4 دقیقه

کلیپ تبلیغاتی جدید و بسیار زیبای مسی برای آدیداس

کلیپ تبلیغاتی جدید و بسیار زیبای مسی برای آدیداس 



12 مگابایت / 1:12

کلیپ دیدنی " رقابت مسی و رونالدو در دیدار های رو در رو "

این کلیپ دیدنی، رقابت مسی و رونالدو را در بازی های رو در رو به نمایش میگذارد.یعنی دیدار هایی که هر دو بازیکن در زمین حضور دارند. طبق معمول، در این رقابت جالب هم مسی سرتر از رونالدوست و در دیدار هایی که هر دو بازکن حضور داشتند ، مسی 9 گل و رونالدو 7 گل برای تیم هایشان به ثمر رسانده اند. 



اما نکته جالب اینجاست که در دیدار هایی که مسی موفق به گلزنی شده است ، تیمش 5 برد و 2 تساوی به دست آورده است و هرگز متحمّل شکست نشده است. در حالی که رونالدو در دیدارهایی که گلزنی کرده است ، تیمش 3 شکست ، 2 مساوی و تنها 2 برد داشته است!! این آمار نشان دهنده موثرتر بودن گل های مسی ست.. البته مسی در دو مسابقه ، موفق به زدن 2 گل شده است که رونالدو هرگز موفق به انجام این کار نشده است. البته از نظر رقابت در پاس گل ، مسی بسیار سرتر از رونالدوست.


60 مگابایت / time: 2:45 / کیفیت HD

لیونل مسی بهترین ورزشکار بین المللی سال 2012

در چهارشنبه شب گذشته یعنی 11 جولای 2012 ، ESPN میزبان 20 تن از بهترینان سال در زمینه ی ورزش بود که در ان شب لیونل مسی موفق شد که بهترین ورزشکار بین المللی سال 2012 انتخاب شود.



در این رقابت مسی ، کریس رونالدو ، تنیسور معروف نواک جوکوویچ و گلف باز پر اوازه یانی تیسنگ را پشت سر گذاشت. برندگان توسط رای هواداران انتخاب شدنند و این نشان دهنده ی محبوبیت بارسا در بین فوتبال دوستان در امریکاست.

مسی:تمریناتم را شروع کرده ام تا برای شروع اردوها در اوج باشم

لیونل مسی در صفحه شخصی اش در ویبو که نسخه چینی توئیتر است، هوادارانش را در جریان روند پیشروی تعطیلاتش قرار داده است. مسی دراین باره نوشته:« من حرکات و تمرینات را شروع کرده ام تا برای هفته آینده به اوج برسم.» 


Lionel Messi


این درحالی است که طبق برنامه های از پیش تعیین شده، قرار است اردوی پیش فصل بارسلونا در روز دوشنبه 16 جولای آغاز شود.

جالب اینجاست که لیونل مسی در جریان تعطیلات تابستانی اش توپ را کنار نگذاشته و در جریان این تعطیلات دائما به ورزشهای مختلف می پرداخت. این ستاره آرژانتینی روزهای آخر تعطیلاتش را برای قدم زدن در سواحل کاستیدفلس انتخاب کرده و دراین منطقه از اسپانیا روزهای پایانی تعطیلات را سپری می کند. مسی با آغاز تعطیلات تابستانی به روساریو، سرزمین مادری اش رفت و بعد از آن هم بخشی از تعطیلاتش را درکانکن مکزیک ومیامی آمریکا سپری کرد. ودر برخی مراسم خیریه شرکت نمود و درنهایت به ایبیسای اسپانیا رفت.

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو،لئو درمورد تعطیلات تابستانی اش گفت:« خاطرات خوبی از این تابستان دارم. در نهایت همراه با نامزدم در جشن عروسی آندرس اینیستا شرکت کردم. از شرکت دراین جشن واقعا خوشحالم. بهترین ها را برای اینیستا آرزو می کنم و امیدوارم که همیشه خوشبخت باشد.»

کلیپ دیدنی " بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال "

بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شامل :
 لیونل مسی ، مارادونا ، پله ، گارینچا ، بست ، کرایوف ، زیدان ، رونالدینیو و رونالدو برزیلی


مسی:روزی که از فوتبال لذت نبرم، خداحافظی می کنم

مسی:روزی که از فوتبال لذت نبرم، خداحافظی می کنم؛هنوز به پنالتی از دست رفته مقابل چلسی فکر می کنم


messi


لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در گفت و گوی ویژه ای با مجله تایمز شرکت کرد. او دراین گفت و گو اعلام کرد که هنوز به پنالتی ای که در بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل قبل مقابل چلسی از دست داد فکر می کند:« هنوز هم به آن پنالتی فکر می کنم و حس خیلی بدی دارم. ازدست خودم خیلی عصبانی شدم؛چون می دانستم که در آن شرایط، دستیابی به یک مساوی، در دستان ما بود... اما الان دیگر کاری نمی توانم انجام دهم؛ گذشته ها گذشته ولی لحظات خیلی سختی بود و هنوز هم به آن لحظات فکر می کنم.»

ادامه مطلب ...

کلیپ فوق العاده "بهترین دریبل های مسی در فصل 2011-12"

کلیپ فوق العاده "بهترین دریبل های مسی در فصل 2011-12"



107 مگابایت / 5 دقیقه / Mediafire