مسی: برخی داورها مغرور هستند

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا عادت ندارد تا با رسانه ها صحبت کند و به ندرت درمورد داوری ها به اظهار نظر می پردازد ولی شنبه شب یک استثنا بود. مسی در واکنش به نحوه قضاوت خوسه آنتونیو ته یسیه را ویتیه نس، داور دیدار بارسا مقابل ویارئال گفت:« دوست ندارم درمورد داوران صحبت کنم ولی گاهی وقتها داورها مغرور هستند و با هر حرکتی با درآوردن کارتشان تو را تهدید می کنند.»


messi


چابی دراین باره گفته:« احساس می کنم که داوری ها امسال داوران آسیب بیشتری به ما وارد می کنند تا سایر تیمها.آنها چندین پنالتی کاملا واضح را به نفع ما سوت نزدند. خطای روی اینیستا آخرین پنالتی ای بود که به لیست پنالتی هایی که برایمان گرفته نشده اضافه می کنیم.»

همچنین مسی ادامه داد و گفت:« بارسلونا از تلاش دست نمی کشد. ما تازه در ابتدای نیم فصل دوم هستیم و زمان زیادی تا پایان فصل باقی است.امتیازات زیادی باقی مانده و الان بازیهای جام حذفی را هم پیش رو داریم و بایدبه خوبی بازی کنیم تا بتوانیم دربازی فینال حضور داشته باشیم.»

هرآنچه که درباره مسی نمی دانید؟!

مسی در صفحه اول مجله تایم.بله تصویر مسی به همراه نوشته شاه لئو در صفحه اول در یکی از پرفروشترین مجله های آمریکای شمالی جالب است و جالب تر از آن مسی تنها فوتبالیست و جز معدود ورزشکارانی چون محمد علی کلی است که تصویرش بروی جلد این مجله چاپ شده است.


King Leo


برای مشاهده سوال های پرسیده شده و جواب های مسی در این .مجله به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دانلود گلها و خلاصه بازی بارسلونا 4-2 رئال بتیس2012-2011

دانلود گلهای بازی بارسلونا رئال بتیس درفصل 2011-1012 این بازی با نتیجه 4بر2به سود بارسلونا به پایان رسید.

barca

تمامی کلیپها از سرور هات فایل آپلود شده.
برای دانلود بقیه کلیپها به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب ...

دانلود گلهای بازی بارسلونا و مالاگا 2012

دانلود گلهای بازی بارسلونا و مالاگا در سال 2012.این بازی بارسلونا 4-1پیروز شد.



تمامی کلیپها از سرور هات فایل آپلود شده.


0-1 L. Messi 33’


0-2 A. Sánchez 48’


0-3 L. Messi 51’


0-4 L. Messi 81’


1-4 S. Rondón 85’

مسی میتواند مانند سزار باشد.

با هتریک شب گذشته مسی مقابل مالاگا، این ستاره ی آرژانتینی بهترین آمار را برای نیم فصل اول لالیگا به ثبت رساند. او در مجموع 22 گل در نیم فصل اول بثمر رسانده است. با احتساب بازی شب گذشته او توانسته با رکورد سزار برابری کند تا با این شرایط بهترین گلزن بارسلونا در نیم فصل باشد.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


چه کسی گفته است مسی روی فرم ایده آل نبود؟ نابغه ی آرژانتین کیفیت بازی خود را در مقابل مالاگا نشان داد تا در لا روزاردا 15مین هت تریک خود را با لباس آبی اناری ها به ثبت برساند. مسی در حالی نیم فصل را تمام کرد که 22 گل در لالیگا برای تیمش به ثمر رسانده و با رکورد سزار که او هم در نیم فصل (1950/51)، 22 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده برابری کند. به عبارت ساده مسی با یک گل دیگر میتوانست رکورد جدیدی ثبت کند.علاوه بر این لیونل مسی نسبت به سال گذشته چهار گل بیشتر زده است (وی در پایان نیم فصل 2010/11، 18 گل زده بود) و هفت گل بیشتر از دو سال پیش.

22 گل در لیگ، 6 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 3 گل در سوپر جام اسپانیا، 2 گل در جام حذفی، 2 گل در جام باشگاه های جهان و 1 گل در سوپر کاپ اروپا و در مجموع، این فصل برای مسی دارای 36 گل در 32 بازی رسمی در مسابقات مختلف بوده است. قابل توجه است که مسی در دیدار های رسمی 216 گل به ثمر رسانده که با رکورد کل سزار که 235 گل است 19 گل فاصله دارد.

بدور از حساسیتی که نسبت به مسی ایجاد شده است، لئو مسی، برترین بازیکن میدان در بازی مقابل مالاگا، ترجیح داد تا درباره دستاوردهای جمعی تیم صحبت کند: «بردن بازی بیش از گلزنی شخص من اهمیت دارد. مالاگا تیم بزرگی ست و هر بازی می تواند دشوارتر از بازی قبل باشد، وقتی خارج از خانه بازی می کنید. در نیمه دوم ما واقعا عالی بودیم».