مارادونا و دفاع از مسی: دست از سر مسی بردارید


اسطوره 50 ساله فوتبال آرژانتین معتقد است که انتقادات درمورد عملکرد مسی در تیم ملی کشورش بی پایه و اساس است




ادامه مطلب ...

تیاگو موتا: اگر مسی بخواهد بارسا را ترک کند، مقصد او اینتر خواهد


این هافبک 29 ساله که سابقه حضور در نوکمپ را دارد معتقد است ستاره آرژانتینی به دلایلی ممکن است در آینده بارسا را ترک کند و پیراهن نرآتزوری را به تن کند.



تیاگو موتا، هافبک ایتالیا، معتقد است اگر لیونل مسی قصد داشته باشد بارسا را ترک کند، مقصد او اینتر خواهد بود.


این هافبک 29 ساله که سابقه حضور در نوکمپ را دارد معتقد است ستاره آرژانتینی به دلایلی ممکن است در آینده بارسا را ترک کند و پیراهن نرآتزوری را به تن کند.


او در گفتگو با اینتر چنل گفت:" اگر مسی بخواهد بارسا را ترک کند، گزینه اول او اینتر خواهد بود. او هنوز جوان است و دیر یا زود نیاز به تغییر دارد.


مسی دوست خوب من است. او فردی ساده و بسیار متواضع است. "

دانلود یک کلیپ بسیار زیبای دیگر از لیونل مسی 2012-2011


دانلود یک کلیپ بسیار زیبا و مختصر ازحرکات تکنیکی و بعضی از گلهای لیونل مسی در هفته های اوّل لالیگا 2012-2011


دانلود حرکات تکنیکی لیونل مسی 2012-2011  http://barcaproxy.mihanblog.com



دانلود کلیپی فوق العاده زیبا از لیونل مسی 2012-2011 / حجم: 76 مگابایت / زمان: (3:45)


مسی: به پله ثابت می کنم از او برترم


ستاره 24 ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: با فیلمی که برای پله خواهم فرستاد ثابت می کنم برتر از او هستم.



یکی از موضوعاتی که در دو، سه سال گذشته همواره باعث ناراحتی و دل‌آزردگی لیونل مسی، بهترین بازیکن اروپا و جهان در سال قبل شده، عدم صراحت بیان از سوی سلطان پله، اسطوره تاریخ این ورزش برزیل و دنیا است.

 

مسی معتقد است پله خود را برترین بازیکن تاریخ جهان می داند از این رو قابلیت‌های فنی وی را کم‌ارزش جلوه می دهد. 

بازیکن اهل آمریکای جنوبی به همین خاطر اظهار داشت:‌ این نکته که پله خودش را برتر از همه می داند، چیزی عجیب نیست. در گذشته همین باور را در زمان بازی دیگو مارادونا داشت. اکنون نیز در قبال من دارد. او حتی می گوید نمی تواند در این باره درست قضاوت کند. اما من به وی یک توصیه برای قضاوت دارم. این که برایش یک فیلم خواهم فرستاد تا مشخص شود آیا از او برتر بوده ام یا نه.

وی ادامه داد: در این فیلم که مستند است، سعی می کنم از زوایای گوناگون مقایسه‌های انجام شود. آن‌وقت او راحت‌تر می تواند قضاوت کند.

مسی، 103 گل در 100 بازی اخیر


به نقل از آس اسپانیا، لیونل مسی بازیکن کلیدی بارسلونا در ۱۰۰ بازی برگزار شده اخیر ۱۰۳ گل زده و این به این معنی است که در هر ۸۲ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.



از این ۱۰۰ بازی ۶۲ بازی آن مربوط به لالیگا است، ۹ بازی در کوپا دل‌ری برگزار شده، ۴ بازی در سوپرجام اسپانیا، ۲۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا، یک بازی در سوپرجام اروپا و ۲ بازی در جام باشگاه‌های جهان کلید خورده است.

طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان آمار ورزشی کاتالونیا لیونل مسی از لحاظ سرعت، تعداد پاس سالم، حضور در مناطق مختلف زمین و کاهش اشتباهات فردی همواره در جمع سه بازیکن برتر بارسلونا بوده است.

به زودی آمار کامل و مفصلی از بازیکنان بارسلونا در مراسمی با حضور الساندرو روسل و مدیران موسسه آمار کاتالونیا منتشر خواهد شد.

بویان کرکیچ پسر عموی لیونل مسی!!!!

بر اساس گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که مهاجم سابق بارسلونا و فعلی آ اس رم پسرعموی لیونل مسی است.



به گزارش برنا، "بویان کرکیچ" مهاجم تیم ملی اسپانیا که پیش از این در بارسلونا توپ می زد و اخیرا به انتقاد از سرمربی آبی و اناری ها پرداخته، احتمالا با لیونل مسی هم تیمی سابقش و ستاره آرژانتینی بارسا نسبت فامیلی دارد.


بررسی شجره نامه های این دو بازیکن نشان دهنده این است که پدر پدربزرگ این دو با یکدیگر برادر بوده اند، به همین دلیل مشخص شده است که مسی و کرکیچ با یکدیگر پسر عمو هستند.


این خبر در شرایطی منتشر شده است که کرکیچ به همراه تیمش آاس رم در آستانه برگزاری دربی حساس شهر رم برابر لاتزیو قرار دارند و به این ترتیب این مسئله می تواند از لحاظ روحی برای بازیکنان تیم رم مثبت تلقی شود.


گفتنی است دربی شهر رم نخستین دربی برای "لوییز انریکه" سرمربی تیم رم محسوب می شود. این در شرایطی است که این تیم "فرانچسکو توتی" ستاره خود را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

دانلود گلهای بازی بارسلونا و رسینگ سانتاندر 2012-2011


شاگردان پپ گواردیولا در هفته هشتم رقابتهای لالیگا به یک پیروزی آسان مقابل راسینگ سانتاندر دست یافتند. ((برای دانلود گلها به ادامه مطلب بروید))



تیم فوتبال بارسلونا در هفته هشتم لالیگا موفق شد در ورزگاه نوکمپ و در حضور 78 هزار تماشاگر خود با نتیجه سه بر صفر راسینگ سانتاندر را شکست دهد.


در این بازی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا نمایش فوق العاده ای داشت و دو گل از سه گل تیمش را نیز به ثمر رساند. او در دقایق 11 و 68 موفق شد دروازه راسینگ را بازکند. چابی دیگر گل بارسا را در این بازی به ثمر رساند.


مسی با این دو گلی که در این بازی به ثمر رساند به رده دوم برترین گلزنان تاریخ باشگاه رسید.


بارسا با این پیروزی خانگی 17 امتیازی شد و به صدر جدول لالیگا صعود کرد، سانتاندر نیز با 4 امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

ادامه مطلب ...

ژاوی: مسی بهترین بازیکن دنیاست


ژاوی: مسی بهترین بازیکن دنیا و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.ستاره اسپانیایی بارسلونا با تائید صحبتهای اخیر داوید ویا، نظرش را در مورد مسی ابراز کرده است.Leo Messi - Barcelona (Getty Images)




ادامه مطلب ...