مسی: هیچ وقت از بارسلونا نمی روم

لیونل مسی می خواهد بقیه دوران فعالیت حرفه ای خود را در تیم قهرمان اروپا بگذراند و معتقد است بارسلونا یکی از بزرگترین تیم های تمام دوران فوتبال است.



 به گزارش خبرگزاری رویترز، لیونل مسی گفت: واقعیت این است که نظر من این بوده که همیشه در بارسلونا بمانم و بقیه دوران بازی خود را در اینجا بگذرانم. 


وی در گفت و گو با اسکای اسپورتس افزود: همانطور که همیشه گفته ام هیچ کس از آینده خبر ندارد اما اگر تصمیم در اختیار من باشد، بقیه دوران فعالیت حرفه ای خود را در بارسلونا می مانم.

مسی 24 ساله افزود: هیچگاه تیمی را ندیده ام که بهتر از تیم امروز بارسلونا فوتبال بازی کند. 

وی گفت: من سایر تیم های بزرگی را که می گویند در تاریخ فوتبال وجود داشته ، ندیده ام. سن من آن قدر نبوده که تیم های بزرگی را که با آنها مقایسه می شویم، دیده باشم. 

مسی گفت: اما از آنچه که دیده ام فکر می کنم تیم کنونی بارسا بهترین است. اما نمی توانم تیم های بزرگ قدیمی تر را که اطلاعات کافی راجع به آنها ندارم مقایسه کنم. 
ادامه مطلب ...